מערכת סינון לממד יד שניה

  • ראשי
  • מערכת סינון לממד יד שניה
חשוב לדעת: מערכת סינון לממד יד שניה אינה מותרת למכירה  על פי חוק
האתר אינו מציע מערכות כאלה למכירה בשום צורה
מדינת ישראל נמצאת במיקום אסטרטגי, החושף אותה לסכנת לחימה תמידית ברמה זו או אחרת, כאשר אחד התרחישים המאיימים ביותר על פי מערכת הביטחון הוא התקפה בחומרים כימים או ביולוגים עליה. כחלק מההיערכות והכוננות המתמדת בה מצויה המדינה בשנת 2010 נקבעה תקנה המחייבת התקנת מערכת סינון אוויר בכל ממ”ד או מקלט הנבנים במדינה.מערכת סינון אויר כשמה כן היא, ותפקידה הוא לסנן את האוויר מגזים רעילים ולשמור על אוויר נקי בחלל, מה שיאפשר בזמן מלחמה שהות שאינה מוגבלת בממ”ד ללא צורך בחבישת מסיכות אב”כ או תלות באמצעי הגנה אישיים וחיצוניים.

חשוב לציין כי מערכת סינון לממ”ד היא חובה חוקית בכל מבנה אשר תוכנן והוקם לאחר כניסת התקנה לתוקף, אולם חדרי ממ”ד ומקלטים רבים ברחבי הארץ שהוקמו קודם לכך, אינם כוללים את המערכת החשובה ובמקרה של מלחמה כימית או ביולוגית יסכנו את יושביהם. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי דירות עם ממ”ד שנבנו לפני שנת 2010 מבינים את חשיבותה של מערכת סינון לממד ומבקשים לרכוש אחת כזאת.לרוב כדאי לרכוש מערכת כזאת מחברה מוכרת בעלת תו תקן, אולם ישנם גם מקרים בהם עקב מעבר דירה או מסיבות דומות נמכרות מערכות סינון לממד יד שניה.

למרות שבכל הנוגע לבטיחות בני הבית והגנה על חיי אדם לא מומלץ לתת במה יתרה לשיקול הכלכלי, במקרים מסוימים ניתן לרכוש מערכת סינון לממד יש שניה ולקבל מוצר טוב ואמין בהנחה משמעותית.בבחירת המערכת ראשית יש להקפיד על מערכת עם תו תקן כנדרש על ידי מכון התקנים, מה שמבטיח ייצור בסטנדרטים גבוהים ועמידות לאורך זמן. מעבר לכך כדאי לתת את הדעת על גמישות התקנת המערכת- על מנת למקם אותה במקום הנכון והמתאים ביותר בחדר ללא תלות בפתחי האוורור. מסיבה זאת גם כדאי לבחור במערכת סינון לממד קטנה ודקורטיבית שלא תפריע מבחינה ויזואלית לעיצוב החדר והחלל. עדיף לבחור מערכת בצבע לבן שתשתלב עם כל עיצוב ולא להתפתות לצבעים דומיננטיים שעשויים להפריע בהמשך.

במידה וקיימת מערכת סינון לממד יד שניה העונה על כל הללו ונמצאת במצב תקין ניתן בהחלט ליהנות מהחיסכון ולרכוש אותה, אולם גם במידה ולא מדובר בהשקעה לטווח הארוך בהגנה על חייהם של בני המשפחה מה שעומד מעבר לכל שיקול כלכלי. יתרונן של מערכות הנרכשות בחנויות על פני מערכות סינון לממד יד שניה הוא ההתקנה המקצועית לה תזכו מהספק לצד האחריות שתלווה אותה. כך או כך מדובר במערכת חשובה ונחוצה וכדאי למצוא את הדרך להתקינה גם במרחב המוגן שלכם.

חשוב לדעת: מערכת סינון לממד יד שניה אינה מותרת למכירה  על פי חוק
האתר אינו מציע מערכות כאלה למכירה בשום צורה